الیناالینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

الینا دخترمون

4 سالگی

1395/7/12 18:38
نویسنده : نارسیس
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

بعدمدتی طولانی باز من اینجا پیدام شد، فیس بوکم امروز یاد اوری  کرد ۴ سال پیش عکس الینارو اینجا گزاشتم  دلم برا اینجا خیلی تنگ شدع😇 چه قدر خوب بود زمان بی تلگرام و اینستاگرام و فیس بوک  اگر چیزی تو نت میزاشتی واقعا جاویدان بود 😁

 

بگم از خشگل ترین دختر دنیا الینا طلا بلا  ❤️

خدایی نمیدونستم خدا قرار چه عشقی و بهم بده وقتی شروع به نوشتن تو وبلاگم کردم 😘

براتون بگم از این روزای الینا :

دختری بزرگ و بزرگ تر شد هفته پیش تولد ۴ سالگیش بود ، از اون روزم  هی میگه مامان من چند سالم شده و با دستش نشون میده تا مطمین  بشه ۴ سالشه و بزرگ شده . یه عکس هم از تولد میزارم 

خیلی برای تولد سه تایی تلاش کردیم ، من که مسیول تزیینات و تدارکات بودم بیشتر چیزا کاردست خودمون و با الینا ساختیم 😍بابا هم مسیول غذای خوشمزه بود  اینم عکس کیک نیکی موسی الینا خانوم

اینجا مهموناش  لیلا و حسنا نیومده بودند  منتظرشون  کلی به سه تاییشون خوش گذشت

کادو هم لگو و پازل  بدن انسان از طرف من و باباش یه لباس و کیف السا از طرف حسنا و ثنا هم براش لباس و عروسک صوقیا اورد 😊دست همگی درد نکنه.

جای همه دوستان و فامیل گلمون هم خالی بود😭💔

بعد همه این حرفا بگم از این روزای الینا

بعضی روزا میرع کلاس و کتابخونه 🤗

نتونست امسال بره پری کی چون یه بیست روزی دیر بدنیا اومده بود .

ولی تا الان کلاس insects 🐜 و کلاس little lab ⚗️ و کلاس mixing و با موفقیت تموم کرده

اولین سرتیفیکیتشم تو شنا گرفته . الینا این تابستون تونست بدون جلیقه شنا کنه.

فدای دوستانی که هنوز وقت میزارند و اینجا میاند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)